سلام سلام من اومدم.
نوشته شده توسط : سحر

 

زیباترین سلام، سلام خورشید است به زمین . آنرا بدون غروبش تقدیمتان می کنم...

در ابتدای راه از خدای رحمان  یاری می خواهم و اینکه کمکم کنه مطالب زیبایی را در اون بذارم البته تمام  سعی ام رو  میکنم .

   





:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 158
|
تعداد امتیازدهندگان : 50
|
مجموع امتیاز : 50
تاریخ انتشار : 18 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
آیلین جون در تاریخ : 1389/9/5/5 - - گفته است :
سلام من آیلینم
وبت خیلی خوبه
ولی ای کاش میشد تا سحر صبر کرد
ای کاش میتونستم
چقدر صبر خوبه

/weblog/file/img/m.jpg
ماهک در تاریخ : 1389/8/26/3 - - گفته است :
سلام عزیزم..من یه دوست جدیدم اومدم که عیدو بهت تبریک بگم و ازت بخوام یه سر به وبم بیای..

/weblog/file/img/m.jpg
morteza در تاریخ : 1389/8/23/0 - - گفته است :
مژده مژده مژده



سفارش انواع کارت پستال به صورت کاملا رایگان پذیرفته میشود.



تنها تا مدتی محدود



اینم فقط به خاطر نزدیک شدن به یک روز خاص



پس عجله کنین وقت نداریم



هرچی می خواین تو نظرات بگین.








پاسخ:سلام ممنونم از نظری که دادین یه خواهش میشه آهنگ وبلاگتون رو برام ایمیل بزنین ممنوم


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: